Welcome!

Saya adalah pengedar sah Shaklee. Blog ini mengandungi bermacam informasi tentang cara hidup sihat, keperluan tubuh, dan pastinya tentang produk Shaklee.

Any inquiry please e-mail me at nurussalwa.hilmi@gmail.com or whatsapp me at 013-2621822.

Thank you in advance people :)

Wednesday, May 6, 2015

Chances and Changes.

Assalamualaikum wbt and hi all,


Hari ini saya melahirkan blog ini diiringi dengan harapan dan doa semoga sebuah perubahan besar akan terjadi dalam hidup saya.

InshaAllah bermula semalam (6 Mei 2015) saya dengan rasminya telah menjadi seorang pengedar sah Shaklee.

Kenapa Shaklee?

Shaklee bukanlah satu jenama baru yang tidak pernah kita dengar, ianya sudah berusia lebih kurang 50 tahun, dan sudah bertapak di Malaysia lebih 30 tahun. Jadi kualitinya bukanlah sesuatu yang diragui. Dengan keyakinan yang ada terhadap Shaklee, saya memberanikan diri untuk sign up sebagai pengedar yang sah.

Saya bermula sebagai pengguna, namun kerana inginkan perubahan, saya kata pada diri saya "Apa salahnya mencuba? Orang lain mampu, kenapa saya tidak?".

“Ya Allah, Ya Tuhan yang Maha kaya, wahai Tuhan yang Maha Terpuji, wahai Tuhan yang Maha Pencipta, wahai Tuhan yang Maha Mengembalikan, wahai Tuhan yang Maha Pengasih dan Penyayang, kayakan aku dengan perkara-perkara yang dikau halalkan dan bukan daripada yang dikau haramkan, serta dengan kelebihan atau kurniaan-Mu bukan daripada mereka selain daripada -Mu.”


Moga dengan berkat doa dan usaha saya akan berjaya dengan Shaklee, moga anda diluar sana juga :)

Sebarang pertanyaan tentang Shaklee dan rakaian produknya, bolehlah menghubungi saya di nurussalwa.hilmi@gmail.com atau whatsapp saya di 013-2621822.

Sekian,
Moga perubahan kita hari ini adalah permulaan kepada sebuah kejayaan.
InshaAllah.

Your Shaklee Independent Distributor,
Nurussalwa Hilmi.


No comments: